Introducere în faza și motivație

Odată cu transformarea digitală fiind unul dintre subiectele cele mai discutate în lumea afacerilor în ultima vreme, multe organizații se confruntă cu marea schimbare de paradigmă și, prin urmare, cu implementarea la nivel organizațional, cultural și tehnologic. Noile tehnologii, cum ar fi ” Internet of Things, Big Data, Advanced Analytics or Machine Learning (Artificial Intelligence) ”, sunt dictatorii jocului pentru companii, înțelegându-le în mod corespunzător și folosindu-le nu numai că vor schimba modul în care este creată valoarea pentru client, ci vor influența și viața de zi cu zi al angajaților, precum și relațiile cu părțile interesate. Acestea fiind spuse, transformarea digitală nu se încheie cu introducerea și implementarea de noi tehnologii – considerațiile culturale și organizaționale sunt la fel de importante.

Proiectul DIGITRANS promite să sprijine organizațiile cu aceste aspecte strategice, combinând cele mai bune practici cu cunoștințele de specialitate din diverse industrii, ajutând la o mai bună înțelegere a modului de transformare în era digitală.

Ce este un plan de afacere?

 

 

Ce face un model de afaceri unul digital?

Modele de afaceri, pentru care serviciile IT joacă un rol important în propunerea de valoare a produsului / serviciului sau chiar sunt serviciul de afaceri în sine.

Care sunt principalele motoare ale transformării digitale?

 

Creșterea așteptărilor clienților: Toată lumea o face.

Datorită companiilor precum Amazon, Netflix și Airbnb, clienții solicită o experiență digitală în călătoria lor pentru clienți, cu așteptări tot mai mari. Acest lucru obligă companiile non-digitale să se adapteze pentru a evita să devină o “pradă digitală”.

 

Cererea de viteză și agilitate: Mare VS. mic devine rapid VS. lent.

Cel mai mare obstacol din transformarea digitală este schimbarea necesară a mentalității. Întreprinderile tind să gândească liniar, iar cererea bruscă de a gândi din cutie este o mare povară pentru lideri. Îmbunătățirea competențelor digitale și a gândirii digitale la nivel de top management este un factor crucial pentru succes.

Cunoașteți-vă clientul: cunoașterea clienților este de neprețuit.

Obținerea mai rapidă a cunoștințelor clienților prin integrarea lor în crearea de valoare poate fi de neprețuit. Aceasta nu numai că ajută la o mai bună adaptare a propunerii de valoare la nevoile clienților, dar poate și să accelereze dezvoltarea produselor și serviciilor și să evite deplasarea în direcția greșită.

 

Nu este doar digital: Transformarea digitală înseamnă Transformarea afacerii.

Transformarea digitală presupune reinventarea parțială a afacerilor, inclusiv strategia, căile de conducere, operațiunile și cultura. Scopul principal este creșterea în mod constant a maturității digitale a organizației la fiecare nivel.

Plan de afaceri digital